Fotografia Ślubna Lublin – jak dopasować fotografa do swoich oczekiwań

Fotografia ślubna Lublin

Na moim blogu dowiesz się miedzy innymi:

  • Czym powinien charakteryzować się kreatywny fotograf ślubny w Lublinie
  • Czym kierować się przy wyborze Fotografa Ślubnego
  • Co jest ważne w fotografii ślubnej
  • Mini plener czy Sesja ślubna innego dnia?

Fotograf ślubny Lublin

Paweł Bator – batorfoto.com | Fotograf na Ślub 2021

Uroczystość Ślubna i Wesele to okazja aby przypomnieć sobie o tworzeniu pamiątek i czegoś co pozwoli nam zapamiętać dzień ślubu na długo. Para Młoda szuka fotografa i kamerzysty na wesele. Od zdjęć ślubnych oczekuje pięknych kadrów i niesamowitego klimatu a od fotografa tego, aby był osobą, którą warto poznać i spędzić najpiękniejszy dzień życia. Czasy monopolu dla tak zwanego wujka Boba minęły. Wokoło nas jest coraz więcej kreatywnych fotografów, którzy przykładają wysoką rolę nie tylko do zdjęć ślubnych ale też do relacji z Młodą Parą. W końcu każdy chce otaczać się przyjemnymi i sympatycznymi ludźmi. A tylko dobry fotograf ślubny jest w stanie uchwycić emocje na zdjęciach ślubnych.

Kreatywny fotograf ślubny jest wyróżniany w różnych konkursach fotograficznych, także warto śledzić strony fotografów typowanych na tego jedynego który będzie przez Was wybrany.

Przykłady moich ostatnich wyróżnień:

  1. TOP 10 zdjęć w kategorii: plener – listopad 2019
  2. The Most Kickass Wedding Images from 2019

Szukasz profesjonalnego fotografa na piękny reportaż ślubny? Poznaj moje zdjęcia ślubne a potem napisz do mnie i przekonaj się czy nadajemy na tych samych pozytywnych falach.

 

Na co zwrócić uwagę, czym powinien się charakteryzować dobry fotograf ślubny w Lublinie ?

Każda Para Młoda, która widzi wartość w sztuce fotografii chce mieć piękne zdjęcia ślubne, robione przez profesjonalnego fotografa ślubnego. Dziś jest mnóstwo miejsc gdzie można znaleźć profesjonalistów, którzy wykonają piękną pamiątkę ślubną i prezent ślubny jako podziękowanie dla rodziców. Najlepiej szukać ich na portalach ślubnych takich jak planujemy wesele lub na portalu ślubnym zankyou, wesele z klasą, mywed, lookslikefilm.

Co jest najważniejsze w fotografii ślubnej ?

Portfolio fotografa na stronie internetowej to najlepsza wizytówka. Warto przeczytać też opinie o fotografie ślubnym w Lublinie, które napisały Pary Młode. Ważne aby na zdjęciach pokazać reportaż z całego dnia – opowiedzieć historię ślubne i uzupełnić ją zdjęciami detali ślubnych takich jak buty ślubne, biżuteria ślubna, kwiaty na ślub, rustykalne dekoracje Sali ślubnej. Te wszystkie zdjęcia ślubne utworzą potem piękny album ślubny lub fotoksiążkę ślubną.

Warto dowiedzieć się czy fotograf ma licencję na wykonywanie zdjęć w miejscach sakralnych dzięki, którym będzie miał pozwolenie na robienie zdjęć w kościołach.

Zdjęcia muszą uchwycić emocje i Wasz piękny stan w dniu ślubu. Abyście mogli po latach z wnukami otworzyć Wasz album i pokazać jak piękni i szczęśliwi byliście w dniu ślubu.

Mini plener w trakcie wesela czy sesja ślubna innego dnia – co jest dla kogo i czy to dobry pomysł ?

 Plenerowa sesja ślubna w innym dniu to doskonałe zwieńczenie reportażu ślubnego. Wtedy będąc sami możecie być w intymności i trwającym klimacie poślubnym ze sobą przed moim aparatem. Dzięki temu uczucia pozostaną z Wami na zawsze. Ważne jest abyście wcześniej wybrali piękne miejsce na sesję ślubną w Polsce lub na sesję ślubną za granicą.

W Polsce szczególnie polecam na sesję ślubną w Lublinie lub trochę dalej piękny Pałac w Mosznej. Sesja ślubna w Bieszczadach, lub sesja ślubna nad morzem to świetny pomysł na piękne i niezapomniane zdjęcia ślubne. Jeśli wybierasz opcję mini plener w trakcie wesele, to ślub i wesele w Dwór Leśce, to idealny wybór, dworek z 1855 roku, położony w przepięknym 4 ha parku, kilkanaście minut od centrum Lublina, to jedno z niewielu miejsc gdzie można poczuć się jak w bajce.

Plener ślubny w lesie to świetna opcja dla Par zakochanych w naturze. Plener Ślubny na mazurach potrafi dopełnić dzień ślubu i wesela malowniczymi widokami i pejzażami, ale osobiście zapadł mi na dług cudowny plener ślubny na ruchomych wydmach w Łebie , lub sesja ślubna nad morzem – Klif w Orłowie – Gdynia.

Mini plener w dniu ślubu jest idealnym rozwiązaniem dla Par które chcą kilka ładnych zdjęć z pleneru i nie mają potrzeby dodatkowo szykować się do zdjęć plenerowych. Z mini pleneru zwyczajowo oddaję ok 5 wyjątkowych zdjęć.

Dla podróżników i pasjonatów innych kultur i egzotycznych widoków polecam zorganizowanie sesji ślubnej za granicą ale o tym piszę w następnym blogu , jak zorganizować sesję ślubną za granicą.